Total Pageviews

Sunday, December 18, 2011

rindu nak photoshoot even aku bukan model

ehem2.
assalamualaikumm.

even photoshoot ni dah lama, xde lme, taun ni jugak. haha, sje nak share n btau kat sape2 yg rasa diri mereka gemok mcm sy..

orang gemok pon boleh gedik2 depan camera ok ! 
*sila nyanyi mcm lagu wonderpet ye anak2. "apa yang penting ? keyakinan !" HAHA.

di sebab kn si tukang amek gmbr ni kwn sy, so kegedikan semula jadi yg lahir ni makin la terjadi semasa sesi ini blangsung. HAHA. 






kalau lah kan. de yang rasa cam mual2, nak muntah ke nengok pose harem aku ni, sila lah cpt2 kuo dr blog ni. sumpah wa x halang ! hehe ;)

aku pon x paham kenapa wujud gaya camni dalam diri aku . T___T


mereka ni sume roomate aku. konon masing2 plessing. puihh ! HAHA




dah habes ! hehe. n sini meh aku promote photographer ni. bliau kawan kolej sy yg paling gedik pena sy jumpe. HAHA. peng gosip paling bjaya gitu nok. HAHA. ni link page dy , khairul anuar aka itu photographer

so, sape2 yang nak tunang ke kawin ke hape, nak khidmat beliau, leh la cari beliau di sinun.

haa ! 
sebelum terlupa !
beliau ni penah photoshoot kte nye top coolest blogger, maria elena ;)

bye guys ! ;) 

9 comments: