Total Pageviews

Monday, December 12, 2011

dating bersama second BF :)

ehemm2 !
assalamualaikumm ! :)

dengan ikhlas lagi jujor nye, sy terasa nak update pasal dating2 sy dengan bf no 2 sy. di sbb kan bf yg 1st jauh di sinun, kesempatan ini di guna kan sebaik nye oleh sy untuk berfoya2. HAHA. beliau ialah muhammad amirul bin aris, satu2 nye adek kandung laki yg aku hade ! HAHA.

ngan dy je la aku leh main paksa2 teman aku g sana sini. de adek2 pmpuan pon, dua2 dah merantau sambung blaja. HEHE. so now, nak share kegedikan aku bila keluar dgn bf aku sorang ni.

*sorry sebab dapat akak otak mereng cam ni :)

first of all, mmg aku yg paksa beliau amek gambar aku banyak2. HAHA. sebagai adek, beliau hanya mampu menurut sambil keep on saying, " along along " = ='


tolong jangan nampak kan sangat muka x ikhlas kau wahai adek ku. HAHA. 

* nape aku buat muka ? HOBI HOBI HOBI ! haha ;)



nak lagi nengok aku buat muka ?
:
:

siyes ke nakk ?
:

kalau nak, kasi scroll itu mouse ke bawah. xnak, kasi klik sama itu " x" di hujung atas kanan itu. HAHA



sebagai kakak sulong mu, aku tau kau sangat malu ada kakak yg x betol cam aku ni. harap je umor *tett tapi perangai macam budak2. HAHA. well, we have to be ourself ! ye dakkk ? :P

aku tau kau malu kan ? sabar. akak pahammm :P


sebab, aku pon sebenar nye malu aku perangai x betol camni. bila aku buat muka waras masa amek gambar, orang dok komplen aku ni da berubah jadi sopan la, pompuan la. HAHA.

NAMPAK TAK AKU MALU ? haha. okbai !

ok dah. tu je nak share. byee ! ;)

9 comments: