Total Pageviews

Saturday, March 10, 2012

hati tersentuh bila ...

assalamualaikum..

hati tergerak nak update blog yg berlapuk ni bila hati ni tiba- tiba rindu 



  • nak kena marah dengan abah
  • nak kena tengking ngan abah
  • nak kena mbebel dengan abah
  • nak sapu sampah dengan abah
  • nak pijak badan abah bila badan dy saket

i know, sbgai akak sulong tok 3 orang adik aku, aku kena kuat. aku mmg tak boleh tunjuk aku lemah depan sape2 pon. tahan nangis depan orang memang kelebihan aku, act aku happy depan orang tp hakikat nye tak pon kelebihan aku. target ? i'll make sure that no one knows about what i'm feel. no one.

hati mana tak tersentuh bila,

nampak sorang2 nye adik lelaki aku, yg sebelum ni seorang yg sangat ego, tak pernah nangis even masa abah pergi dulu, tiba2 teresak2 nangis belakang aku sambil dengar lagu 'ayah' dekat youtube. if korang nak rasa, pe aku rasa, dengar lah lagu ni. korang akan paham. hmm.


aku tau selama ni dy sama je mcm aku. sorok kan psaan sdih dy depan orang. tapi tadi, bila dy nangis smpai ter esak2, buat hati aku ni, sebak gila. air mata yg aku tahan2 konon2 kuat, akhir nya tumpah jugak. bukan aku je rndu kan abah rupa nye :(

aku tau dia rindu kan abah ,dy yg paling rapat dengan abah seba dy lah jadi bantal peluk abah masa tido dulu and bila abah balek keje, nama pertama yg abah panggil, dia. 

can't you see how close they are ? :'(


masa first day abah xde lagi stay kat rumah kami dlu, adek aku ni, amirul, selalu ngajuk balek cakap abah, mcm mana abah panggil dy masa abah blek keje. dy buat seolah2 abah yg panggil dy n dy juga yg sahut balek. aku ? masuk toilet, nangis. aku tau dy rasa khilangan sangat2. maaf kan along sbb x mampu buat apa2 tok kamu sayang . :(


8 comments:

  1. ema kuat n tabah ok,,,
    kalau aku kat tempat ko pn aku tak tau aku boleh hadapi dgn senyuman ke tak,,,

    ko hebat ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. i will syg. ni sume dugaan. bukan kena kuat but i have to :)

      Delete
  2. sabarlah dear. doakan yang terbaik untuk mereka. sabar taw. kena kuat sgt2!

    ReplyDelete
  3. aku pun dah berlinang baca post ko ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bukan berlinang lagi. da banjir da. hehe

      Delete