Total Pageviews

Monday, November 14, 2011

kembali BLOGGING yaw !

selepas berabad saya tinggal kan dunia blog, tadaaaa ! 

*saje bagi besor besor. bagi mata korang terkuor nengok nye. HAHA


kenapa saya lama gila x update ? kenapa blog saya berhabuk ?


  • saya seorang yang PEMALAS
  • saya baru habes study
  • saya busy settle hal college
  • saya banyak masalah kena settle
  • laptop saya sudah tarak
  • mood nak update macam biskut. jap ada jap xde.
  • saya dah mula kerja
  • saya malu. *erk
kenapa sekarang saya nak kembali ber blogging  ?

excited gitu !

  • sebab saya dah RAJIN !
  • saya nak share pasal life saya, pe yg sy xtau n sy tau
  • saya bosan dengan facebook
  • saya sayang blog saya sebab follower saya comel sgt
  • sebab saya , sebab saya, NAK ! ;)

semoga korang2 sudi terima saya balek dalam dunia blogging ye ! hehe ;)

lastly, wait for my new new new entry. PEACE YAW !

OKBAI !


4 comments: